środa, 5 lipca 2017

WoW 2 - transformacja Onirix + Screeny



Siemanko wszystkim obecnym. Nowa porcja postów news'owych specjalnie dla was ;) Dziś trochę o nowej transformacji, którą będziemy mieli możliwość podziwiać w 2 sezonie World of Winx. Postanowiłam także wrzucić screeny z bloga Michela a było ich naprawdę dużo. Więc mam nadzieję, że wytrwacie do końca i obejrzycie co dla was przygotowałam. A teraz trochę o transformacji Onirix.
Tak jak wspomniałam wcześniej wiadomo już, że Onirix jest rozwinięciem poprzedniej transformacji - Dreamix. Jak na razie nie mogę wam więcej powiedzieć, gdyż odnośnie tej transformacji nie ma za dużo informacji. Teraz pokaże wam tą transformację z oficjalnych kanałów Winx Club:




Angielska



Włoska

Moim zdaniem jest przepiękna, niesamowicie magiczna. Czarodziejki w niej błyszczą. Z pewnością przypadła mi do gustu. Jestem ciekawa jaka będzie kolejna transformacja, jeśli się jej doczekamy.

Dobrze a teraz tak jak obiecałam kolej na screeny:























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz