sobota, 1 lipca 2017

Powody



Witajcie ponownie. Jak pisałam w poprzednim poście zamierzam wam przedstawić powody mojego powrotu do pisania o winx a dokładnie aż trzy. Długo nad tym myślałam i nie mogłam zrobić inaczej niż właśnie tak. Jesteście gotowi? Bo jak tak :)) 


1. Pierwszym powodem jak i rzeczą jest pewien "amulet", cóż tak go nazwałam xD ale właściwie to naszyjnik. Niedawno, to znaczy jeszcze zanim zaczęły się wakacje moja mama robiąc porządki natrafiła na ten naszyjnik. Gdy tylko go ujrzałam niezmiernie się ucieszyłam, prawdę mówiąc zupełnie o nim zapomniałam. Ten naszyjnik był kiedyś dołączony do gazetki "Winx Club". Więc zapewne wiecie, że wróciły dawne wspomnienia ;) Jak się prezentuje? Otóż przedstawiona jest na nim Bloom w Bloomixie w kształcie serduszka a na jeszcze jednym logo "winx" w kółeczku :) 
Wszędzie go ze sobą noszę, nie obchodzi mnie opinia innych to się nie liczy xD Być może niektórzy się dziwnie patrzą i mówią sobie w duchu: " co taka dziewczyna w moim wieku nosi na szyi" i zastanawiają się czy czasami nie jestem za duża na takie rzeczy. Otóż z całą pewnością siebie mówię wam "NIE". Nikt tak naprawdę nigdy nie wyrasta z tych rzeczy :) Bo w głębi duszy zawsze jesteśmy małymi dziećmi, zawsze tak jest xD  Nie musicie jednak się zgadzać ze mną. 
Ale też dzięki temu "amuletowi" uwierzyłam w siebie, co w moim przypadku wcale nie jest łatwe. Osoby, które mnie znają doskonale o tym wiedzą ;) Wcale nie tak łatwo uwierzyć w siebie, patrząc na Bloom, która dodaje mi odwagi staje się z każdym dniem coraz odważniejsza. A właśnie taka chciałabym być :)) 

2. Drugim powodem jest chęć nie poddawania się. Jego przykładem jest portal WinxBlogger, chociaż większość z nich to dorośli, którzy mają swoje życie, pracę, studia itd. to jednak nie skończyli z tym co kochają. To jest właśnie najważniejsze, robić to co się kocha, zawsze XDD  Zainspirowali mnie tym i dali mi kolejne powody do iścia naprzód. Co prawda winx nie są już takie jak kiedyś, teraz stały się bardziej dziecinne i to właśnie jest najsmutniejsze w tym wszystkim. Jak pisałam ostatnio chcę zaryzykować ten ostatni raz. Jak mówią; "nie przekonasz się, jeśli nie spróbujesz". Być może uda mi się i moich oczach jak i w waszych winx staną się takie jak kiedyś. Oby :))

3. Pozostał tylko ostatni powód, którym jest dokończenie tego czego nie zrobiłam wcześniej. Zawsze to mnie nurtowało, ile razy chciałam ale jakoś się nie zmobilizowałam. Wiele razy nie dokańczałam zabaw i wiele różnych rzeczy. Stawałam w miejscu i zatrzymywałam się nie idąc dalej. Przykładowo nie zrobiłam menu rozwijanego, które miałam w planach i jeszcze więcej, ale nie będę ich wymieniać zanudziłabym was. Sedno w tym, że po prostu chcę żeby ten blog był lepszy od poprzedniego. A właśnie teraz odpowiednia chwila "WAKACJE". Nie ma lepszej rzeczy, niż siedzieć i pisać na blogu w ten wspaniały czas. Zgadzacie się ze mną?



Kochani to już wszystko
Mam nadzieję, że teraz mnie rozumiecie choć po części
Ogromnie się cieszę, że mogę ponownie pisać o  naszych kochanych wróżkach
Pa pa <3 <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz