środa, 19 lipca 2017

Nowy numer magazynu Winx Club




Hej, hej. W sumie miałam zamiar napisać posta wczoraj, ale akurat obchodziłam swoje 17 urodziny ( tak, skończyłam już siedemnastkę, niestety xd)  Więc, żeby to nadrobić koniecznie muszę napisać trochę postów ;) A trochę czasu mnie nie było, co oznacza że powinnam zapełnić tę lukę. To zapraszam do przeczytania dzisiejszego.
W naszych polskich kioskach dostępny jest już 4 numer magazynu Winx Club w tym roku. Cena tej gazetki wynosi 9,99 ( jak zawsze taka sama xD) Okładka prezentuje się tak:




Muszę przyznać, że ta okładka bardzo przypadła mi do gustu. Da się wyczuć ten klimat wakacyjny, który wspaniale widać. Widzimy na niej nasze trzy czarodziejki ( i to w dodatku właśnie moje trzy ulubione xd) Bloom, Muse oraz Florę. Przyznaję duży plus za tło oraz przepiękne kolory :) A ten napis na samym dole "Wakacje w stylu Winx", boski XDD Prezentem do niej dołączonym jest wakacyjny zestaw modnej czarodziejki + niespodzianka. Jestem bardzo ciekawa jak będą się prezentować ;)

Teraz pora na pozostałe strony magazynu:























Jest także komiks pt." Przyjęcie niespodzianka", jednakże winxblogger nie udostępnił jeszcze skanów. Gdy tylko się pojawią, wtedy wstawię je ale to już w aktualizacji tego postu.
To chyba wszystko, do kolejnego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz