poniedziałek, 23 października 2017

BIG COMEBACK + Propozycja


Witam po dłuuuuuuuuugiej przerwie mojej nieobecności. Szkoła i nauka, sami wiecie :D
Ostatnio nabrałam chęci i postanowiłam co napisać na bloga "Magiczne Winx". Żeby było widać, że powróciłam zrobiłam nowy szablon i nagłówek. Jest inny niż zazwyczaj. Chciałam po prostu, żeby się odróżniał nie był taki jak zawsze.  Miał w sobie to "coś". Może nie jest idealny, ale starałam się, aby jak najlepiej wyszedł. Dodałam do nagłówka pewne elementy, sceny z sezonów, które przedstawiają transformację czarodziejek. Strasznie spodobał mi się ten pomysł, więc postanowiłam go wcielić. A co mi tam ;)  nie będę opisywać tego co sami widzicie. Tylko mam nadzieję, że wam się spodoba i przypadnie do gustu. Oczywiście jestem podatna na krytykę, dobrze wiedzieć co zrobiło się źle, jak to poprawić, aby następnym razem lepiej wyszło. Cały wygląd bloga zasadniczo się zmienił, jednakże jest trochę niedociągnięć, które postaram się poprawić w najbliższym czasie ( o ile się znajdzie XDD). To tyle w tym temacie.
Mam także pewną propozycję, która może was zaciekawić. Otóż wielkimi krokami zbliża się Halloween. Z tego powodu pomysł na urządzenie zabaw w tym dniu i nie tylko. Pamiętacie jak na blogu Darii czy Kariny było coś podobnego? Dotarło do mnie, że nigdy nie urządziłam czegoś podobnego. Chociaż większość osób nie obchodzi tego święta, mam nadzieję że niektórzy skuszą się, aby zajrzeć i spędzić czas na moim blogu w tym dniu. Muszę przyznać, że kocham ten dzień <3 W końcu czemu się dziwić? Przepadam za horrorami a w tym dniu nie zabraknie tego co nie ;)  Horror i popcorn to dwie rzeczy, które idealnie współgrają. No i jeszcze ta satysfakcja, że możesz przebrać się za potwora lub kogoś innego, wystraszyć kogoś. Niebywałe moim zdaniem :-) 
Liczę, że pomysł wam się spodoba i pojawi się chociaż garstka osób. Nie umiem tak świetnie pisać jak dziewczyny, ale naprawdę lubię pisać oraz blogować. Ale staram się i piszę swoim tempem. Nwm, może nie potrafię zdobyć waszej sympatii, ale cóż nikt nie jest idealny :-) 
W tym momencie się żegnam i czekam na komentarze lub jakiś znak. Papa <3 <3



1 komentarz:

  1. PIĘKNY NAGŁÓWEK!!! Zrobisz mi tak ale w Dreamix? Pls! I ciesze się, że wróciłaś ♥ Wreszcie piszemy obydwie o tym samym na swoich blogach :)

    OdpowiedzUsuń